Horoskop!

Dagens Horoskop.
 
De svårigheter du behöver övervinna under din livsresa tornar upp sig nu.
Se upp så att du inte överanstränger dina fysiska och psykiska resurser!
Du behöver tänka länge och noga på vilka problem som är aktuella och vilka som verkligen är värda att du lägger ner all din kraft på att lösa.
Med den bakgrunden i åtanke kan felberäkningar lätt leda till hälsoproblem
 

Ett: Ja, alla problem har verkligen blivit påtagliga de senaste dagarna. 
Två: Översnastränger mig mest varje dag – trots att jag bara pendlar mellan jobb & soffan. Noll ork.
Tre: Dags att lägga andra problem åt sidan och fokusera på det som är viktigast – livet och hälsan.
Fyra: Fortsätter jag såhär så kommer kroppen snart falla pladask. Att "bära" på en undervikt är inte nyttigt för kroppen någonstans. 
 
Fem: Är det säkert att det inte är jag som skriver dessa horoskopen i sömnen?
 
Livet väntar runt hörnet. 


Kommentarer
Linda

hej,Åh vilken söt bild på dig,så frisk o glad med liv i dina ögon, dit ska du... Hoppas att du mår bra, jag ska upp till Mora igen v 10. Kram Linda/alingsås/

2013-02-05 @ 19:21:35
Anonym

vart hittar du dessa horoskop? :)

2013-02-05 @ 19:35:26
L

åh härlig bild!

2013-02-05 @ 21:11:37
URL: http://linatica.blogg.se/
Karin

Vilken sida hittar du horoskopet på? :)

2013-02-05 @ 21:23:56
URL: http://tinythings.blogg.se
Matilda

Alltså du är så, ursäkta ordvalet men, JÄVLA vacker på alla bilder du lägger upp på dig som frisk, det gör så ont att se dem sjuka på dig. Hoppas verkligen att du hittar tillbaka och förstår hur otroligt fin du är en vacker dag. Kämpa!! Kram

Svar: Haha kör hårt, man får svära ;) Och du är så snäll! Och ja, det är dit jag ska tillbaka. Kram!!
Cecilia

2013-02-05 @ 21:30:00
Karin

Står att man kan välja svenska som språk, gjorde det, men allt är ändå på engelska. Är det så för dig med? :)

2013-02-05 @ 21:54:18
URL: http://tinythings.blogg.se
Hanna-chan

Var läser du horoskopen? :)

2013-02-09 @ 22:05:24
URL: http://trytobehappy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0