Långlördag

Hej Lördag.
Var uppe lite tidgare än vanligt idag. Tycker om mina långa mornar tillsammans med en långfrukost. Men något sådant blev det dock inte idag. Istället blir det en lååång och intensiv dag. Ska vara utomhus (vad jag misstänker) i åtta timmar. Tio minus på det så jag ska nog vakna till liv. (Fy). Men lite kyla har väl ingen dött av. (Fast jo?). Får slinka in på något café titt som tätt och köpa hett kaffe istället. 
 
Hoppas att den här dagen ska gå bra i matväg. Har bävrat inför just denna förbannade dagen rätt länge. Knepiga tider + släktkalas. Men jag har på något vis lyckats skjuta undan allting. Idag ska jag vara öppen för förslag och ta dagen som den kommer helt enkelt. Tacka ja och äta vad som erbjuds. Det är rätt ofta jag tackar nej av ren vana. Just för att jag inte vet vad som väntar resten av dagen. Men så kan man faktiskt inte tänka. Ska inte planera för mycket i förväg, brukar mest bli knas då. 
 
Dagens goda frukost + mackor (What else)
 
Ska packa med mig lite mellis att ha under dagen. Nog för att jag inte ska planera för mycket men det skadar aldrig att bunkra upp med lite extra. Hellre för mycket än för lite, så att säga. Raw Bite kokos åker med i väskan. 
 
Ha en finfin lördag så hörs vi nog i morgon. Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
emma

Lycka till, det kommer gå bra!
Håller tummarna, bara så du vet :)
Stora kramar

2013-02-23 @ 14:26:23
URL: http://www.ungefaer.blogg.se
Hanna-chan

Haha aw :(
Här är det nästan 5 PLUSgrader! :O

2013-02-23 @ 15:52:21
URL: http://trytobehappy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0