Leva med livet

Sol. 
 
Vad tycker vi om det? Något av det bästa som finns, förutsatt att man har något att roa sig med. Har haft en heldag i Göteborg och nu mellanlandar jag hemma i några minuter innan det är dags för kvällsjobb. Inte många timmar idag, men hade ändå uppskattat en kväll hemma! 
 
Dagens Kbt-möte kändes bra. Ibland vet jag inte vart alla ord kommer ifrån. Bara babblar och babblar. Vissa saker kommer förmodligen aldrig att falla på plats. Får helt enkelt lära mig att leva med livet. Det går liksom inte att bestämma allt i förväg. Och låter inte det spännande, så säg? Var dag har sina möjligheter. 
 
Nya utmaningar och metoder har satts upp för att orka med vardagen. 
 
...och för att orka med kvällen krävs mellis. (Kan man äta fler än en Raw Bite per dag tro?) Puss


Kommentarer
Hanna-chan

att just leva MED livet och inte MOT det är något som man får öva öva öva på. Men övning ger ju färdighet, och det kan ju inte bli värre än fel.
Göra om och göra rätt heter det ju! :)

2013-02-28 @ 18:35:48
URL: http://trytobehappy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0