Sex hissar och fem dissar.

Hiss
Ett: Vårtecken. Behöver jag säga mer? (Trots rastlöshetskänslorna)
Två: Vardagslyx. (Små saker som lyser upp vardagen)
Tre: Äggmackor. (..med kaviar och flingsalt. Superb)
Fyra: Fartfyllda dagar. (..men lugna morgnar och kvällar, tack)
Fem: Sovmorgnar. (Långfrukost och extra energi)
Sex: Fjärilar i magen (Just sayin..)
 
 
Diss
Ett: Tidiga morgnar. (Kommer aldrig lära mig)
Två: Kallt kaffe. (Finns det något värre?)
Tre: Frusna händer. (Åh, blåa och eländiga)
Fyra: Skoskav på tårna. (Och dessutom slå i tårna i dörrkarmen)
Fem: Skavande linser. (och illröda ögon på köpet)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0