Sista Dagen.

Köttfärsbiffar med färsk basilika, ris, tacosås och stekta champinjoner. Härlig söndagsmat! Äter man något tillräckligt många gånger så blir det till en vana och vips känns det som vilken annan mat som helst igen. Underba känsla. 

Lägger alltid upp maten i omvänd ordning än vad jag brukar nu för tiden. Äter den i omvänd ordning också för den delen. Mat förstsen grönt. Otrolig skillnad på mättnad. Inte nödvändigtvis mer mätt än tidigare. Men nu känner jag mig mätt och belåten, inte mätt, full i magen och fortfarande sugen, som tidigare. Väldig skillnad på mättnad och bukfylla. Och känns det jobbigt? Inte alls. Bara behagligt. 
 
Har under veckan som gått ätit bättre än på länge. Ätit rejält och suttit still för det mesta. Ändå har jag vart hungrigare än vanligt och energin och legat på bottnivå. När ska det vända och jag istället kan få känna mig pigg av all mat? Det kommer väl det med.
 
 
Nåja, söndag. Sista jobbdagen på jobbet! Väldigt blandade känslor. Har trivts så förbannat bra. Både med jobbet, tiderna och jobbarkompisarna. Men vem vet, kanske kommer jag tillbaka och kränger burgare snart igen. Jobbet blev som sagt en liten räddning för mig förra året och nu hoppas jag att nästa jobb ska ta mig framåt yttligare ett steg. 
 
Nu ska jag åka och köpa vårblommor till jobbet och sedan blir det kvällis följt av jobb. Hoppas ni har en fin dag!
 
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0