18 Januari

Godmorgon Hörni!
I natt var jag precis en av de där personerna jag tidigare inte har förstått mig på. Vaknade fem (!!), låg klarvaken och funderade på att gå upp för dagen. Suck. Låg och gjorde gigantiska hönor av små små fjädrar, vilket resulterade till en väldigt orolig Cissi.. Tror nämligen att jag har tagit mig vatten över huvudet gällande planerna framöver. Visst att jag behöver stå på egna ben snart. Men för att kunna det behöver jag ett par stabila ben först..

Men jag vet att det är lätt att göra sådär om nätterna (överanalysera) och jag visste att oron skulle vara puts väck när jag klev upp lite senare. Vilket den (nästan) var åtminstånde.

Nåväl. Ville bara säga god morgon. Full rulle även idag. Åker härifrån efter frukost och passande nog ska jag direkt till Kbt'n. Nödvändigt efter en vecka fylld med utmaningar och ja, några små misslyckanden. Har iallafall vart en redig tös och fixat de utmaningar vi satte upp inför den här veckan. Heja mig! :)

Nu skriker magen efter föda. Puss



Kommentarer
Anonym

Känner igen mig i det du skriver så väl! Lustigt hur mycket känns så harmlöst, eller åtminstone mindre laddat när man går upp senare.

Får man fråga var du går på KBT i Gbg? Jag har sökt mig till flera ställen, känner verkligen att jag behöver proffshjälp och det säger alla, men ändå slussas jag bara runt och har hamnat mellan stolarna. Nu stängde de även BUP för oss mellan 22-25..

Svar: Jag går hos Psykologpartners :) Superbra ställe! Det är värdelöst när man bara slussas omkring till massa olika ställen. Suck. Hoppas du hittar något/någon som kan hjälpa dig :)
Cecilia

2013-01-18 @ 13:25:25
Maja

Hoppas att du fick ett bra möte och grattis till att du lyckades med utmaningarna för veckan!
KRam! <3

2013-01-18 @ 13:37:49
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0