2 Janurari

Dagens Lärdom: Så fort man ökar på maten så dröjer det inte lång tid innan man måste öka på ännu mer. 
 
Dagens Horoskop: Du är full av energi och kan ta itu med viktiga frågor. Du tänker klart vilket hjälper dig att framgångsfullt avsluta en viss situation. Även i ditt privatliv kan du se klarare på saker som har bekymrat dig och di kan nu lätt lösa problem som du tidigare undvikit och du får därmed positiv uppskattning för hur du hanterar det hela. 
 
Ja men godmorgon hörni. Idag drar det verkliga livet igång igen. Har hittils vart ledig hela detta året. (höhö). Hoppas dock att dagen fortsätter bättre än vad den började. Vägen jag har att gå räcker. Nu behöver den inte bli längre. 
 
Onsdagsfrulle
 
Har fått dille på knäckebröd igen. Speciellt med keso och kaviar på. Och dillen på mullbär sitter också i. Speciellt nedblandat i en stor skål yoghurt med mosade blåbär i + dinkelpuffar, såklart. 
Måste kila nu. Hoppas ni får en fin måndag (onsdag?). Dagsblind för tusan. Puss & Kram


Kommentarer
J

Härligt tjejen! Hur gick trerätters? Fin var du! Ännu finare när du platsar mer i klänningen:) puss!

2013-01-02 @ 14:44:13
URL: http://thejen.blogg.se
Maja

Har faktiskt, trots jullov, fortfarande koll på dagarna. Heja mig! ;)
Hoppas du fick en bra dag trots att starten inte var så bra!
Kram! <3

2013-01-02 @ 16:06:33
URL: http://cuilenya.blogg.se
Em

keso + kaviar är en stor favorit. ska definitivt intas ikväll, med smörgåsgurka :)

2013-01-02 @ 19:02:59
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0