Att vara andra till lags..

Vad tusan hände igår? Förstod ingenting. Var så less på allt och ville bara lägga mig ner och skrika. Var nära på att få ett nervbryt på jobbet och brista ut i tårar. Allt bara kom över mig och bägaren rann över när dagens planer fick en ny riktning. Och inte nog med det, jag ändrade dagens planer för något som egentligen inte betydde ett piss. Tänk om jag kunde vara lika snäll mot mig själv som jag är mot andra? Istället sätter jag andra i första hand och låter mina egna planer gå i kras. 
 
Om en plan är ändrad så kunde jag lika gärna passa på att bryta några fler. Sov ut idag för en gångs skull. Tvingade inte upp mig själv för att "passa tider". Trodde aldrig att jag skulle kunna slappna av och sova kvar. Men jag lyckades och jag vet att min kropp kommer att tacka mig för det idag. 
 
 
Mår bättre idag. Kanske var jag bara trött igår? Sak samma. Tackar iallafall för jag ser små ljusglimtar igen. Tycker inte om att må dåligt. Men jag vet att man behöver vara lite deppig ibland för att sedan känna den där lyckan igen.
Ska snart in till stan och fira en vän. Födelsedagsfika följt av lunch här hemma och sedan kvällsjobb. Vad ska ni syssla med idag tro? Puss


Kommentarer
captivatedminds.blogg.se

Idag ska jag bara vara i stallet och mysa! Hoppas din dag blir trevlig

2013-01-23 @ 12:26:40
URL: http://captivatedminds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0