Dolda budskap!

Var jag inte tacksam över livet igår så kan jag garantera er att jag blev tacksam. Tvärnit, varvat med sladd, varvat med ännu mer tvärnit. Fick hjärtat i halsgropen. Åtta (förvisso söta), förbannade råddjur envisades med att hoppa rakt ut framför bilen igår natt när jag var på väg hem från jobbet. Och när gatorna är tomma, orken på noll och man bara vill hem så är det lätt att det går lite för fort.. pjuuuuh, säger jag. Det var nog den där gud som alla pratar om som ville skicka mig ett dolt meddelande om att jag ska ta tillvara på livet. Don´t you think?
 
 
Men ännu lever jag. Är levande död åtminstånde. Borde nog försökt sova lite längre. Men den där inprogramerade hjärnan är svår att ställa om. Både när det gäller uppstigning och mattider. Tokigt. Men jag har turen att börja sent även idag, så jag har gott om tid till att ta igen mig. 
Det enda jag ska göra idag är att gå till "Kontoret". Haha. Egenföretagare, ni vet ;) Skämt å sido! Men har faktiskt börjat med en hemsida till mitt företag. Kände att det var på tiden! Så ska försöka ägna dagen till att få den att se någorlunda acceptabel ut. Lättare sagt än gjort. Sen att jag är en människa med noll tålamod gör inte saken bättre. 
 
Dags att smälta maten. Smack sa det. Sen kom matkoman på posten. (Kärleksbrev i slutendan..) ;) Puss
 


Kommentarer
Viccy

Spännande! Vad är det för företag? :)

2013-01-22 @ 14:54:29
URL: http://frulle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0