En bra dag helt enkelt.

"Vad är det jag hör. Ska du ta det som det kommer?!" Ja, tänka sig för att det ska jag. Och det gick alldeles utmärkt. Haha ibland kan man förvåna andra genom att inte planera. Dock hade jag en plan B i bakfikan för att lugna ner mig lite. Tog det som det kom och lät tiden avgöra hur jag skulle lägga upp dagen. Alltid skönt att ha en plan B för lugna nerverna lite. 
Har vart en riktigt fin dag hittils. Långfika med bästa M som avslutades med Sushilunch. Och det känns så otroligt skönt att "våga" äta och lyssna på sina behov trots att de andra inte äter. Förr hade jag problem med att äta när andra satt och såg på eller själva inte åt. Kände mig ibland lite glupsk då. Men nu har jag definitivt inte några som helst problem med det. Sitter och sölar och smaskar precis som om jag vore själv i rummet ;) Bordsskick, vad är det?
 
 
Dagens mående: Känner mig rätt lugn i själen trots allt.
Dagens klädsel: Svarta jeans, svart stickad tröja, svart "militärväst" + lite mycket guldsmycken.
Dagens frisyr: Fläta.
Dagens mat: Gofrukost, sushi och mellis.
Dagens har gjort: Bakat, städat och träffat M. 
Dagens ska göra: En powernap hade inte suttit fel. Och ikväll väntar bio. 
Dagens köp: Fika, sushi & kvällsgottis till bion (!!)
Dagens fundering: Dags att ändra på saker och ting kanske?
Dagens längtan: Bion ikväll. Och får man längta längre fram i tiden så säger jag helgen om två veckor. 
Dagens ord: Livet handlar inte om att vänta tills ovädret går över utan det handlar om att lära sig dansa i regnet.
 
Hoppas ni har en fin onsdag. Puss


Kommentarer
L

varje gång jag går in på din blogg blir jag påmind om att jag måste testa äta sushi igen!
kram

2013-01-31 @ 08:29:50
URL: http://linatica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0