Om en givande dag!

Givande dag. Hade inte riktigt räknat med det. Att jag inte har kommit på att man kan baka när man inte har något annat vettigare för sig. Eller så beror det helt enkelt på att jag inte har vetat vad jag ska baka. Har väl helt enkelt inte orkat lägga ner energi på bakning då jag ändå inte skulle smaka. Men idag har det tillverkats grejer som de andra får skynda sig med att smaka på med risk för att jag redan har ätit upp det. Femte plåten med äpplechips står i ugnen nu. Ja, femte. Haha. Nog för att inte allt redan har gått åt, men det gäller att bunkra upp. Och så ville syster ge bort ett gäng i present i morgon med. Har även påbörjat fröknäcke och andra gottigheter. Hoppas på att det blir gott!
 
Fick föresten ett telefonsamtal förut. Ett roligt sådant. Och hade jag inte beslutsångets tidigare så kan jag garantera er att jag har det nu. Jobb, jobb – jobb. Ett nytt sådant. Herrejesus. Många för och nackdelar som behöver radas upp innan jag kan ta ett beslut. Men först ska jag på intervju, så jag har bestämt mig för att inte grubbla på detta förens jag fått ett besked om hur det blir. Det blir bra hur det än blir på något vis. Finns för och nackdelar i allt som sagt Ödet får bestämma! ;) 
 
 
Mera av dagens horoskop!
 
Du kan inte komma över de hinder som du har framför dig om du försöker lösa dem på samma sätt som vanligt. Ändra ditt tillvägagångssätt. Kom på en ny strategi och låt inte andra ändra uppfattning eller ändra din plan allt för mycket. Lösningen ligger inom räckhåll. Med lite självförtroende kan du lösa problemen och ta kontrollen igen. 
 
Japp. Lösningen är inom räckhåll. Egentligen ligger den bara och väntar på mig. Verktygen och kunskapen finns. Likaväl finns viljan. Men finns modet? Självklart finns även det. Ska bara gräva fram det först. Mussteg tycks inte hjälpa längre. 
 
Nu ska jag förbereda lite mat. Puss


Kommentarer
Anonym

Skulle vara roligt med en frågestund här på din härliga blogg! :)

Svar: Det ska ordnas! :)
Cecilia

2013-01-28 @ 19:20:53
M

Hoppas du har en bra kväll. :)

2013-01-28 @ 20:09:54
URL: http://Marinapalme.blogg.se
BusinessBird

Äpplechips låter ju suveränt!!

2013-01-28 @ 22:25:15
URL: http://vivelafrance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0