Planer hit och planer dit.

Idag har planer gått i krasch, planer planerats och planer ändrats! Mycket på samma gång kan tyckas. Dock har jag kunna hantera allt relativt bra. Har mått knasigt hela dagen. Dagar som denna får mig att minnas alla dagar förra året, den här tiden. Det är minnen som sticker i bröstet! Därför försöker jag göra allt som står i min makt för att slippa känna sådär. Och enda genvägen till det är att vara öppen. Både mot andra och mot mig själv. Vissa situaioner är svårare än andra och så kommer det alltid att vara. Och istället för att hitta på dumma ursäkter och bortförklaringar så är det istället bättre att våga erkänna. Både för sig själv och andra för att underlätta. 
 
 
Blev en jäkla stresslunch förut. Förberedd och uppäten på sisådär några minuter. Stekte kyckling i sweet chili, kokade couscous som tar cirkus en minut, värmde broccoli och stekte champinjoner! Snabbmat i min smak. Var tvungen att stressa iväg för att åka till flygplatsen. Blev en lovande biltur må jag säga. Planerade resor, bilköp och flytt. Låter väl inte så pjåkigt? Hade dock önskat att hon gick med på att köpa en rosa bubbla. Men istället får jag nog nöja mig med en röd liten rackare istället. Bil som bil och jag är inte vidare kräsen ;) 
 
Även kvällens planer blev ändrade. Blir bio istället! Ska se Pi. Har hört en massa gott om den. Och ja, då var det biodags, det är fredag, jag vill framåt, jag lever och vill njuta... japp. Något spännande till magen blir det, så mycket är säkert. 
 
Ha en bra fredagskväll. Puss


Kommentarer
Hannie

Några små frågor om träning. Vad tränade du innan du gav dig själv träningsförbud? saknar du att träna ? skulle du kunna gå tillbaka till att träna utan att det blir osunt?
Kram

Svar: Jag var mest ute och sprang! Samt dansade. :) I framtiden kommer jag kunna gå tillbaka till det utan att det blir osunt, japp :)
Cecilia

2013-01-11 @ 23:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0