Rosa Dröm

Har gått runt med en kraschad skärm alldeles för länge. Den åker i backen var och varannan dag. Så idag åkte jag och lämnade in min stackars telefon. Har dragit ut på det toklänge då det var rena råneriet att byta glaset. Lika bra att köpa ny så småningom istället tänkte jag. Men då jag såg att man kunde få både fram och baksida i rosa så kunde jag inte längre låta bli att slå till. Drömmen. 
 
På riktigt, hur fint?

Det var inte riktigt meningen att detta skulle bli en shoppingdag. Men så råkade det visst bli. Växa-i-byxor kan man aldrig få för många av förstår ni. Inte heller smycken. ;)
Nu är det däremot dags att börja tänka på någon form av lunch. Blir en salig blandning idag. Gott! Puss
 


Kommentarer
39

Wow. Vilken affär gör sådant?

2013-01-15 @ 15:13:55
URL: http://deerheart.blogg.se
Linda

Hejsa, Hoppas att du mår fint.Vinterland ute,men vackert e det.Kram Linda /Alingsås/

Svar: Hej, jag mår finfint! Hur mår du ? :) Usch, gillar inte snö.. men fint är det :)
Cecilia

2013-01-15 @ 17:06:24
Linda

Det e sådär med mig,har fått fler dagar uppe i Mora på behandlingen jag går på,så det e toppen.E bara nervös för nästa gång,om jag har gjort tillräckligt hemma...KRAMIZ Linda

Svar: Va skönt att du fått fler dagar där!! :) Jag tror att du har gjort bra ifrån dig. :) Och om inte så kommer det fler chanser :) Kram!
Cecilia

2013-01-15 @ 18:36:16
Linda

Tack, va du e söt,säg till om du har tid o lust o ta en sushi lunch nån dag bara...KRAM Linda

2013-01-15 @ 18:58:25
K

Vad fint skal

2013-01-16 @ 03:05:03
URL: http://www.kaffehornan.se
Rebecca

Vad kostade det?

2013-01-20 @ 09:59:37
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0