Vem tror ni att jag är ?

Kikade in på en blogg (Johannas) och såg att hon hade bett de som läser hennes blogg att beskriva henne med tre ord. Och jag kunde själv inte låta bli att bli lite nyfiken. Hur ser alla mig som person egentligen? 
Alla har nog olika uppfattningar om en. Jag ser mig själv på ett sätt medans folket omkring mig kanske uppfattar mig som någon helt annan. Och vem vet, ni som endast läser om mig kanske ser mig på ännu ett sätt?! 
 
Det hade vart kul att höra hur ni uppfattar mig som person? Det hade vart kul om ni tog er tid till att slänga iväg en liten kommentar om hur ni tror att jag är. Tre små beskrivande ord räcker. 
 


Kommentarer
emma

MINST 4!
Söt, smart, modig och inspirerande :)

2013-01-16 @ 18:09:47
URL: http://www.ungefaer.blogg.se
Fanny

Positiv

Svag

Svårbotad

2013-01-16 @ 22:00:55
fanny

Snäll, positiv och smart!

2013-01-17 @ 16:12:50
Anna

Snäll lugn omtänksam

2013-01-17 @ 16:22:07
URL: http://chokladpralin.devote.se
Anonym

Glad, trevlig, mysig :)

2013-01-17 @ 16:46:42
Mikis

Reslysten och äventyrlig, mogen samt ödmjuk! Så skulle jag säga att jag uppfattar dig. :)

2013-01-17 @ 18:21:48
URL: http://mikismat.blogg.se
Wilma

De tre första som jag kommer att tänka på är inspirerande, (otroligt) snygg och klok :)
Gaah, 3 ord räcker ju inte..!

Svar: Det var tre snälla ord :))
Cecilia

2013-01-17 @ 19:08:10
Anonym

Genuin, charmig och omtänksam

2013-01-17 @ 20:27:37
Mia Olsen

1. Du är utåt sett ALLTID glad och ler, men "bakom husets 4 väggar" är du egentligen inte riktigt lika glad och stark som du låssas vara.

2. Du är en väldigt rädd, osäker, vilsen tjej egentligen. Du bet inte riktigt vart du vill, när du vill, hur osv osv.

3. Du (enligt min uppfattning via bloggen nu då vill säga) påminner mkt om mig själv i många fall...

Haha. Tänkte först hoppa över det här då jag verkligen SUGER på att beskriva saker på ett bra sätt utan att göra folk upprörda/arga/missförstå mig mm. hoppas du inte tar illa upp eller något...

Kram på dig!

2013-01-17 @ 20:33:01
URL: http://marslammet.blogg.se
Mia Olsen

1. Du är utåt sett ALLTID glad och ler, men "bakom husets 4 väggar" är du egentligen inte riktigt lika glad och stark som du låssas vara.

2. Du är en väldigt rädd, osäker, vilsen tjej egentligen. Du bet inte riktigt vart du vill, när du vill, hur osv osv.

3. Du (enligt min uppfattning via bloggen nu då vill säga) påminner mkt om mig själv i många fall...

Haha. Tänkte först hoppa över det här då jag verkligen SUGER på att beskriva saker på ett bra sätt utan att göra folk upprörda/arga/missförstå mig mm. hoppas du inte tar illa upp eller något...

Kram på dig!

2013-01-17 @ 20:33:28
URL: http://marslammet.blogg.se
Fanny

Otroligt snäll, klok och rolig! :)

2013-01-17 @ 21:38:34
Anonym

Trygghetssökande

Snäll

Betraktare



2013-01-18 @ 16:05:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0