11 Juli.

Torsdag. En dag att frukta. Eller en dag att utmana sig själv.
Får se det från båda perspektiven!
 
Inte mycket till sömn i natt. Men då vi vilar mest hela dagarna här så vet jag att jag kan ta igen det under dagen. Hade en bra dag igår. Och det verkar hålla i sig även idag. Ska dock inte ropa hej för tidigt, klockan är faktiskt bara barnet än så länge. Måendet kan verkligen skifta från timma till timma här. 
 
Men inget varar för evigt. Och speciellt inte ett dåligt mående!
 
Pyssel från dagarna som gått. 
 
Har precis haft individuell Basal. Legat och gjort "Mmmmm-ljud" i en timma. Lagom roande! Sopplunch + efterrätt snart (vad blir det idag tro?) och efter det blir det en sväng till läkaren följt av ärendetur. Veckans höjdpunkt, typ. Vet dock inte vart det bär av idag. Hur som är det skönt att få komma iväg en stund. 
 
Ha en fin dag. Kram.
 


Kommentarer
Rebecka

Vilket fint pyssel! Soppa i värmen är kanske ingen favorit... men en god och kanske svalkande/sval efterrätt hade jag inte tackat nej till. Kämpa på :)

2013-07-11 @ 12:23:51
URL: http://reebbbeckas.wordpress.com
ida

Äter du fulla port nu? Äter alla ihop oavsett hur långt man kommit i beh? Näringsdrycker? Kämpa på! Livet väntar <3

2013-07-11 @ 14:43:50
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Hanna

Hej! Tack för din fina blogg! Du är grymt stark, en stor förebild! En fråga, efter hur många dagar på capio fick du hela portioner?

Svar: Hej! :) Kul att du tycker det.Allt det är vääääldigt individuellt. :) Beror mycket på kroppens mående och hur van man är osv :)
Cecilia

2013-07-11 @ 22:11:11
anonym

Hur hanterar du ångesten, vad har du för strategier?

2013-07-11 @ 22:49:42
Daniella 🌙

Gud vad fina burkarna längst ner var! <3

2013-07-12 @ 00:10:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0