Att vara I det.

Slumpen när den är som bäst.
 
Ibland händer det saker här i livet som man inte alls vart beredd på. Goda som onda saker.
Just nu regnar det bode negativa och positiva saker över mig.
 
Hade besök idag. Kommer nog leva på det där besöket ett tag! (Nästan som på små moln). 
Och är det sådana saker det handlar om så får det gärna regna på mig lite oftare. 
 
 
Har kommit in i en av de värsta perioderna i mitt liv. Nu kan jag från hjärtat säga att jag vet hur det är att ha en dålig, jävla pissdag. De senaste veckorna har fått min hjärna att göra volter. Ver inte hur jag ska handskas med allt.
 
Jag är i det. Jag låter mig känna och försöker att acceptera hur verkligheten ser ut. Lättare sagt än gjort. Man kan välja att vara i det och samtidigt fly. Men man kan även vara i det och samtdigt stå ut. 
Fast vadå stå ut? Gör jag verkligen det?
 
Ja, annars hade jag väl redan suttit i bilen påväg hem. Så ävn i fall det inte känns som jag står ut, så gör jag ju faktiskt det ändå. Hänger ni med?
 
Rörigt. Snart tickar klockan halv sju. Vilket innebär... n-dryck och fruktstund.
Pust.
 
Kram.
 
 


Kommentarer
anonym

Vilken sort näringsdrycker tar du? Hur många/dag?

2013-07-26 @ 22:24:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0