F-o-k-u-s

Fokus på målet. 
 
Rädd att ta för stora kliv. Gällande en hel del olika saker.
Tagit ett megasteg idag. 
 
Och om huvudet protesterar? 
Så in i bara fan. 
 
Det är så mycket som händer just nu. (Vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen) Det sker saker i kroppen som jag inte alls är van vid. Är i full gång med att försöka acceptera. Men det är verkligen lättare sagt än gjort! 
Jag stänger inne mig själv med ett fejkat leende på köpet. Visst, fasaden har släppt. Men jag vet liksom inte riktigt hur jag ska betee mig och ännu mindre hur jag ska kunna acceptera verkligheten och allt vad den medför. 
 
 
Lax med potatis till lunch och knäckemacka till mellis. Får ofta lax nu för tiden! 
Har vart nere vid havet en sväng också. Suttit och njutit av havsluften! Inte mycket som slår det. Eller jo, kanske ett fint sällskap breve sig, någon att hålla i handen och luta sig mot när det stormar. Och gärna solnedgång.. och nattdopp! DÅ hade det vart fulländat. Haha. (Va fan gör jag här när jag kan göra DET? Jesus. 
 
Timmarna tickar, dagarna försvinner... snart Augusti. Och snart middag för den delen.
Kram
 


Kommentarer

du ska vara stolt & mallig!

vad e det som händer md kroppen? börjar du se synliga resultat? vad för känslor mm? OM du vill lista upp det :)
kram i värmeböljan, själv sitter jag i matkoma nu efter en rejäl kvällsmat efter dagens jobb.. Sova tidigt ikväll, fasiken ska ju upp kl 03.30. kram

2013-07-29 @ 17:29:25
Elin

Tror du mår bra av att skriva av dig lite som du gör här, och med dina kloka ord här så är jag säker på att du sitter inne på en massa mer kloka tankar!
Och som sagt, ibland känns det som att tiden, ja allt, bara står stilla. Men allt får fart efter ett tag, även om man inte tror det! Kram!

2013-07-29 @ 17:42:53
anonym

Vad har du för drömmar i livet? Vad vill du göra när du kommer från Varberg?

2013-07-29 @ 22:08:13
Tjejen

Fortsätt tänka på att alla jobbiga tankar, känslor och saker som är just nu en dag kommer vara över. Då kan du göra precis vad du vill, hur du vill när du vill! Spendera ett år i helvetet för att sedan få leva resten av livet i paradiset!

2013-07-29 @ 23:44:23
Dedde

Kämpa på, du kommer att klara det! Du kommer att bli fri! Jag tror på dig <3

2013-07-30 @ 09:50:10
URL: http://deds.blogg.se
Dedde

Kämpa på, du kommer att klara det! Du kommer att bli fri! Jag tror på dig <3

2013-07-30 @ 09:50:20
URL: http://deds.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0