Oväntat besök.

Vet på riktigt inte hur jag ska kunna hantera allt som händer.
Eller rättare sagt; Jag kan inte hantera det som händer. 
 
Panikångesten kommer när jag minst anar det. 
Det var inte första gången det hände idag. Och definitivt inte den sista heller.
Står inte ut med det. 
 
 
Fick veta vilka förändringar som kommer att ske framöver.
Eller ja, stegen för att komma närmre målet. 
 
...och där brast det för mig! 
 
 
 
Jag ska stå ut. Jag måste stå ut. 
 
Och ja, nu beställer jag en ny dag. Helst på guldfat.
Kram.


Kommentarer
Anonym

Ska du börja med näringsdryck? Tveka inte. Kör bara, du har INGET att förlora!! Kram

2013-07-22 @ 19:16:40
anonym

Vet att det är tufft, det måste vara det för att du ska komma ut frisk och fri på andra sidan helvetet! Vill du berätta vilka förändringarna är? Keep up the good work:)!

2013-07-22 @ 19:57:54
Helene

Jag är säker på att du kommer klara de nya förändringarna! Du har ju redan klarat av att genomgå så många förändringar, så varför inte några till? Vad är det för förändringar förresten? Kram!

2013-07-22 @ 21:15:50
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Anonym

Jag kan tänka mig att du har det riktigt jobbigt. Du är starkare än du tror och du är beundransvärd som påriktigt jobbar mot målet. Du är värd att må så bra som det bara går och du kommer komma dit det vet jag! Gör dit bästa<3 Kramar

Svar: Tusen tack för det. Kram !! :)
Cecilia

2013-07-22 @ 23:05:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0