Upp som en sol....

Nej vänner. Det där gick ju inte alls. 
 
Gårdagen bjöd på tre saker. Lärdom, ångest och nederlag.
Första stora "misslyckandet" sedan jag kom hit faktiskt. Men bättre lycka nästa gång. Samtidigt ser jag det som något postivit. "Att lära av sina misstag" och att faktiskt våga visa vad man känner. Ja, så är det faktiskt. Vissa saker tar emot mer än andra. Och det får man svart på vitt här. Men om man blir väl omhändetagen när man mår sådär? Big time. Och om man blir trött av sådana där ågrenattacker? Big time. 
 
Det lustiga är att jag igår skrev att man inte ska "ropa hej för tidigt". Trodde jag skulle ha en bra dag igår. Men mycket riktigt så hade jag rätt; Måendet kan komma att ändras rätt brutalt från timma till timma. Upp som en sol, ner som en pannkaka. 
 
 
Får besök idag. Mamma & Pappa. Ska åka till stranden och andas havsluft och fika. 
Lägligt. Mysigt. Ny energi.
 
Nu väntar grötfrukost följt av samtal.
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
anonym

Vad tror du det var som utlöste och triggade igång det dåliga måendet och ångesten?

Svar: Finns många, många anledningar..
Cecilia

2013-07-12 @ 23:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0