Ändra dina tankar och du ändrar din värld.

Blev sill, färskpotatis, gräslök och gräddfil till lunch.
Jordgubbar till efterrätt och glass med jordgubbar till mellis.
 
 
Tycker ni om sill föresten? Eller håller ni er till det andra? Har alltid tyckt om sill faktiskt. Sedan jag var liten. Var dock lite rädd att man skulle få en överfylld tallrik med bara sill idag. I vanliga fall kan man ju ta lite av varje. Det hade blivit lite mastigt. Men det blev okej. Har även blivit midsommarfin i håret! Ja, det blev lite midsommarstämning trots allt. Annars? Suttit ute i solen och pysslat med det ena och det andra. Små fina askar med betydande budskap. 
 
Ändra dina tankar och du ändrar din värld. Visst ligger det något i det?
 
Visst blev de söta?
 
Ville bara kika in och säga hej igen. Hej. Har haft mycket på hjärtat idag. Men jag återkommer när jag kan sätta ord på vad jag känner. Alltid när det snurrar sådär i huvudet så vet jag att jag är påväg att inse något. Låter kanske knäppt. Och det är det väl också. Ska bara se till att samla ihop allt och sätta ord på tankeverksamheten.
 
Ätit middag och ikväll väntar film (och mer jordgubbar). 
Hoppas ni har haft en fin midsommar hittils. Kram
 
 
 


Kommentarer
Emma

Hej. Trevlig middsommar! Vad hade ni till middag? Har ni god mat där? Må bra! Kram!

Svar: Ja den är god :))
Cecilia

2013-06-23 @ 07:48:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0