Barba & Jag.

Barbapappa.
 
En riktig stöttepelare må ni tro.
Det är han och dagboken som jag delar mina känslor med om nätterna. 
 
Annars? Har börjat knapra piller och ökat en del portioner. Och idag är det torsdag vilket innebär soppdag + efterrätt. Yada. Regnar ute idag. Typiskt. Men – avkopplande. Blir lugn av regn. Får mig att kunna koppla av och vila lite lättare. 
Har iallafall lyckats sova lite bättre inatt. Rätt gott till och med. Är helt slut i huvudet på kvällarna. Och tack för alla filmtips. Lär komma till användning må ni tro. Har även satt igång med stickningen. Sysselsätta fingrarna lite.
 
Lilla Barba och jag.

Nu slår klockan lunch. Ville bara säga hej. Skriva lite. Sådant som kan vara rätt skönt – men ointressant. Stå ut! För det är precis vad man får göra ibland. 
 
"Ansträngning är inte ansträngning förens det börjar göra ont".
 
Det ska kännas. Då gör man rätt. Ha en bra dag. Kram.


Kommentarer
BusinessBird

Jag har en I-or i min säng som får dela alla mina hemlisar.. ;-)

2013-06-13 @ 12:22:52
URL: http://vivelafrance.blogg.se/
V

Vad tar du för tabletter?

2013-06-13 @ 15:24:05
sara

<3

2013-06-13 @ 17:08:15
Sandra

Så sant som du skriver, när det gör ont vet man att man gör rätt! Fina du!

2013-06-13 @ 18:24:13
URL: http://www.saaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0