Chokladfredag.

Godmorgon.
 
Tydligen sovit gott i natt. Drömmar om allt annat än mat för en gångs skull. Kanske beror på att jag har matdagen planerad? Think so. Redan fredag idag. Veckan har gått fort, likt alla andra veckor. Har en rolig helg framför mig. Fartfylld. Ska fira bror och flickvän som tagit examen och samtidigt ha hejdåfest då de snart flyr landet för en tid framöver. Bra avslut på sommaren här hemma. (Som knappt börjat?)
Ska åka och hämta sjuttio kakor och tio kilo lax idag. Ja, tio förbannade kilon. Och jag som trodde att jag förberedde mycket mat? Ska nog räcka och bli över!
 
Rätt lugn dag innan jag åker ut till Tjörn. Fredagslunch och lite fredagsshopping.  
 
Fredagsfrukost.
(Fortsätter att försöka bota chokladsuget – utan framgång)
 
God frukost denna morgon. Tjock yoghurt med mosade blåbär och choklad. Mackor och frukt också, såklart.
 
"Det finns ingen anledning att oroa sig i onödan" Klokt horoskop idag. Och vet ni? Jag oroar mig inte längre. Nu ska jag istället ha en bra helg och sedan tänker jag ta en dag i taget. Visst går det att planera framtiden. Men om det innebär att man endast går och blir förvirrad så är det bäst att tänka på det när framtiden väl är här. 
 
Hoppas ni får en bra fredag! Kram & Puss. 


Kommentarer
helene

Vad härligt att du får en så fin helg! Innan Capio. Men efter det slitiga så kommer belöningen :)

2013-06-07 @ 10:12:04
URL: http://helenesoderberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0