Protester.

Har försökt att återhämta mig från gårdagen.
 
 
Har tagit akupunktur och haft mindfullness. Har ätit och försökt vila. Kroppen protesterar. Men huvudets protester skriker högre. Är skakig, darrig och det känns som jag har en myrstack i mina ben. Ingen koncentration. Orkar inte ens pyssla. 
 
Jag som var orolig för att inte känna. Tror inte att jag behöver oroa mig särskilt mycket över det. Känner mest hela tiden just nu. Men kanske sitter allt i vanor. Jag bestämmer mig för en sak och då måste det vara så. Får för mig så mycket saker! Och nu har jag bestämt mig för att bli frisk och fri. Och då måste det bli så. 
 
Utan att tänka och utan att fundera. Kanske är det bra för mig att bara göra. Det kanske räcker. 
 
 
Bara babblar. Vet inte vad jag försöker få fram. Virrivarrv. 
 
Det luktar tacos från köket. Mat väntar. Hoppas ni får en bra fredag och en fin helg!
Kram.


Kommentarer
Daniella Caspian

Hade du inte blivit nästan frisk i Kina? Hur kom det sig att du hamnade på hem efter det? /:

2013-06-28 @ 12:26:21
URL: http://wolfwhisper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0