2 Mars

Är nog inte skapad för att jobba långpass inpå natten, den saken är klar. Såg i syne när jag kom hem i natt. (I morses?). Hade laddat upp och räknat med en hektisk kväll. Men istället blev det en rätt lugn natt och det var kanske det som gjorde mig lite extra seg i bollen. Just nu känner jag bara att kroppen behöver all vila den kan få men ändå lyckades jag inte sova i natt. Frustrerande. Och att jag dessutom ska jobba ett längre nattpass i kväll gör mig lite stressad. 
 
+ skålen..
 
Men det är lördag och jag ska ha en lugn och skön dag fram tills i kväll. Först ska jag äta frukost, klockan halv ett.. Egentligen noll aptit och det beror väl på att tiderna blir lite knasiga. Men vad gör det om hundra år? 
Tur att jag ska ner till stan och ha lördagslyx med sushi innan jobbet. Det finns det alltid plats för! 
 
Jobbsnack, igen. Har ni någon önskerubrik kanske? Kom med lite roliga förslag, vettja. Puss


Kommentarer
Hanna

Snälla kan du lägga upp receptet på brödet du äter?

2013-03-02 @ 21:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0