En sådan där perfekt start.

Färska Jordgubbar. Yoghurt. Hemmagjord müsli (mullbär, goji, kokos, bananchips, nötter + dinkelpuffar).
Två hemmabakade mackor med keso/skinka. Melon. Äpplechips. 
 
Med detta ville jag egentligen bara säga; Jag älskar frukost. 
 
 
Ja, tillsammans med lite solenergi så blev detta en ypperlig start på dagen. Tummen upp. Kilade ner till affären innan frukost och köpte mer jordgubbar. De två paket jag köpte igår tog liksom redan slut, igår. Haha. Missbruket inför sommarens jordgubbsfrossa börjar tidigt i år mina vänner! Tur att jag aldrig kommer att tröttna.
 
Vad åt ni till frukost denna solmorgon? Kram
 
 


Kommentarer
a

Havregrynsgröt kokat med mosad banan,äggvita o kokos/blåbär på toppen. Samt macka med kalkon & tomat. Kaffe på de!

Dock ingen sol här B-)

2013-03-27 @ 12:24:57
URL: http://oxhunger.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0