Ett leende löser det mesta.

Smile to the world and the world will smile back at you. 

Det handlar om inställning, mina vänner. Se möjligheterna och inte tvärtom. Det är så lätt att fokusera på just det dåliga när man mår dåligt. Vilket i det stora hela inte är så konstigt då det lätt tar över. Men bortser du från det du mår dåligt över och ser utanför ramarna så lovar jag dig att du även har mycket fint omkring dig. Uppskatta och uppmärksamma det fina. Livet blir så mycket enklare då! 
 
Dagar då allt känns hopplöst kommer alltid att finnas. Dagar då man bara ser mörker och känner att ingenting kommer bli bra – någonsin. Men känner man så, ja då kan ju saker och ting bara bli bättre, inte sant?
 
 
Tro på dig själv. Du är fin.


Kommentarer
Anonym

Helt rätt inställning! :)
Satsa på att utmana dig själv med våfflor med sylt och grädde ikväll :)

2013-03-25 @ 16:52:11
Jen

Blev det någon våffla sötnos?:)

2013-03-25 @ 21:41:18
URL: http://thejen.blogg.se
Vonskareng

Ditt leende <3

2013-03-26 @ 13:17:02
URL: http://vonskareng.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0