Ett lugn.

Underbar förmiddag här ute. Dock tycks ledighet och feber gå hand i hand nu för tiden. Samma visa varenda gång jag är ledig. Mör i kroppen, ont i skallen och en gnutta feber. Tror dock inte att det är feber som i "riktigt" feber, om ni förstår. Antar väl att det är kroppens sätt att säga åt mig att vila bara. Vilket jag gör till fullo dessa dagar. Latar mig i soffan, äter mat, pillar från påskägget varvat med pill i naveln och spelar tv-spel. Kanon!
 
Suttit och njutit i solen en stund. Den här gången ikvädd dunjacka. Nästa gång hoppas jag att kunna njuta i solen iklädd en sommarklänning istället för att sedan svalka mig i havet. Den tiden kommer.. så småningom!
 
 
 
Lunchdags. Lax med vitvinssås, potatis, sparris och allt sådant där gott. Lite ägg och så med, för att det är påsk.
 
Hoppas ni har en fin dag. Kram.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0