What goes around comes around

Godmorgon!
Somnade sent men lyckades få några djupa timmars sömn trots allt. Svårt att komma ner i varv när man har jobbat.
13 Mars..tur att det är torsdag och inte fredag! Är lite vidskeplig när det gäller sådana där saker. Är skrockfull och tror på karma. "What goes around comes around"
Undviker alltid A-brunnar och råkar jag ändå gå på någon så slår jag mig själv tre gånger i ryggen. Jag spottar när en svart katt går över vägen (varför måste den gå precis framför mig? Måste betyda något.) Och är det något uttryck jag använder mig av varenda dag så är det "PepparPeppar". Dock så är jag inte lika noga när det kommer till att mosa spindlar. Då får det bannemej ta och regna hur mycket det vill istället..
 
Är ni skrockfulla? Eller struntar ni tusan om ni lägger nycklarna på bordet eller går under stegar?
 
 
En ledig dag väntar. En dag med massa roligheter. Ska bland annat åka iväg till Borås och gå på mässa. Men först ska jag äta långfrukost och gå på promenad med en vän. God lunch ska jag laga också. För visst får man lyxa till det med tacolunch på en vanlig, hederlig torsdag? Javisst. Det är något visst med köttfärssås..kan inte få nog! Haha. 
 
Hoppas ni får er en finfin dag mina vänner. Kram!


Kommentarer
Mikis

Vänta nu, det är väl onsdag och inte torsdag? :) Nä, undviker också a-brunnar och lägger inte nycklarna på bordet! Mosa spindlar skulle jag aldrig göra, för spindlarnas skull. :)

Åh mässa, låter roligt! Vad är det för mässa? För min del blir det tacomiddag, mm!

2013-03-13 @ 10:32:07
URL: http://mikis.webblogg.se
juliajensen.se

vill bara påpeka att det faktiskt är onsdag idag, haha! :))

2013-03-13 @ 10:41:31
URL: http://juliajensen.se/
J

Hallå onsdag tjejen ;)

2013-03-13 @ 13:28:31
URL: http://thejen.blogg.se

OOOnsdag, lite trött? ;)

Svar: Helgalet!! Haha. Totalt dagsblind :D
Cecilia

2013-03-13 @ 13:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0