26 Maj.

Söndag. Igen? Strålande sol och snart är det Juni. Snart sommar och snart dags att prova nya vägar. Har en spännande vecka framöver. :) Rättare sagt; en spännande tid. Kan även konstatera att jag är omringad av världens goaste människor också. Hade en superkväll igår!
 
 
Födelsedagsfirande där det bjöds på plockmat osv. Sådan mat som passar mig utmärkt! Lite av varje. Så man slipper välja en sak, liksom. Parma, sallader, frukt, kyckling, pastasallad, kanariepotatis, ost & kex.. Fint som snus.
 
 
Ordnade till mig en ledig dag. Behöver det nu! Och den ska jag ägna åt att laga en stor morsdag-middag, ta mig en titt på balen och bara vara. Tänk att det är exakt två årsedan jag gick balen och tog studenten nu. Med andra ord två årsedan det började gå utför – igen. Men är det något jag lärt mig så är det att man inte ska se det som förlorad tid. Life goes on :)
 
Men nu är det dags för söndagsfrukost. Kanske är tillräckligt varmt för att äta utomhus?
 
Ha en fin söndag. Kram, puss och allt det där. 
 


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Underbart med plockmat! Mums! :D Ost och kex är ju himla smarrigt!

2013-05-26 @ 15:39:00
URL: http://beayourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0