Det var jag det.

Nämn tre saker som får dig att le. 
Dolda kameran, gamlingar som håller handen och soluppgångar.
 
Vad hade du för favoriträtt som liten?
Spaghetti och köttfärssås eller pannkakor med jordgubbssylt.
 
Vad har du för favorträtt nu?
Sushi, skaldjurspasta, lax och lasagne.
 
 
Vad gör du helst en fredagskväll?
Det beror på. Umgås gärna med vänner eller har myskväll framför teven med god mat och en bra film. Olika beroende på humör. Är ingen festprisse (just nu). Så träffas hellre och bara tjötar och spelar spel hemma hos någon.
 
Någon favoritresa?
Det går inte att välja. Älskar slapp blandat med upplevelser. Men en av favoritresorna har vart USA för ett och ett halv årsedan. Bilade runt i Kalifornien i en månad med syster + pojkvän. Hann uppleva så sjukt mycket. En resa i min smak. 
 
USA

Nämn tre favoritfilmer.
Hur du blir av med en kille på tio dagar, Notebook och Fast 5-filmerna. (Hej, jag är tjej..)
 
Fyra saker du gör varje dag.
Äter, sitter vid datorn, snusar och pratar. Haha.
 
Nämn fem godissorter som hamnar i din godispåse.
Svart/röda dödskallar, sura dödskallar, choklad i alla former, karameller & körsbärsflaskor.
 
Hur kommer det sig att du heter det namn du heter?
Papa hörde Cecilia Lind med Cornelis Vreeswijk på radion. Skulle egentligen hetat Viktoria. Men jag trivs med att vara en Cecilia faktiskt. 
 
Ett ställe där du trivs?
Sommarstället.
 
Beskriv dig själv med några ord.
Rättvis, omtänksam, lugn, virrig och hjälpsam.
 
Tre saker du äter varje dag.
Frukost, lunch och middag? Haha, nä men äpplen, mackor och yoghurt hamnar nog i magen varenda eviga dag. För det andra varierar jag lite mer.
 
Bästa bjudmaten.
Tapas, grillat, tacos, ostbrickor, kallskuret...
 
En gammal bild på dig.
Gammal sa vi ja.. haha
 
En nytagen bild på dig.
 
Tack för mig. Puss å Hej.


Kommentarer
J

Älskar också fast furious, samt kill Bill och transformers ;)

2013-05-31 @ 14:08:03
URL: http://thejen.blogg.se
Sandra

Lånade denna listan av dig vackra du.

2013-06-04 @ 15:38:03
URL: http://www.saaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0