En liten boll?

En sucker för choklad? (Räcker upp handen). 
 
Chokladbollar eller ej. Skenet bedrar. Dessa innehåller bara en massa nyttigheter. Men då de smakade precis som vanliga chokladbollar så tycker jag att de kan få behålla sitt namn.
Blandade hackade nötter, keso, havregryn, prottepulver, havregryn, kakao, kaffe, vanilj, banan.. och säkert en massa mer. Rullade till bollar och rullade dem i kokos. In i frysen en stund och tadaaa! 
 
Choklad & banan-bollar

...men vill ni veta något? Jag tycker inte ens om chokladbollar. Haha. Trots att jag fullkomligt är galen i choklad så har chokladbollar aldrig fallit mig i smaken. Konstigt, jag vet! Föredrar choklad i andra kombinationer. Jag tycker dock om havregrynsgröt med kaffe och chokladsmak men inte chokladbollar. Så kanske är det något jag unbillat mig. Dock fick de tre tummar upp av chokladbollsälskare här hemma. 
 
Prova vettja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0