Sol, älskade sol.

Ge er själva en stor kram. Eller en puss, om det känns bättre.
Tack för alla fina ord som trillar in. Tackat förut. Men det tåls att påpeka igen. Tack!
 
Öppningsdag på jobbet, igen. Leverans och hela köret. Att jag inte lär mig. Återigen lyckades jag lyfta lådorna på fel sätt så det knakade i alla möjliga delar i min stackars rygg. Tunga lådor dessutom. Snart dags att köpa hem en rullator. Borde tagit lite proteinpulver efter jobbet ihopp om att få lite biceps åtminstånde! ;)
 
Solig dag och jag slutade lagom till lunch. En sen sådan fick det bli. Men god för det. Och nu verkar det som både hunger och aptit är återställda. Opålitgligt, men fortfarande tillbaka!
Och idag var jag glad att jag återigen gjorde mat för en hel arme häromdagen. Man måste bara älska matlådor ibland!
 
Chiligryta med couscous.
 
Vart och handlat och njutit i solen. Tror jag överskattade vår fil/yoghurt-konsumtion då jag insåg att jag köpte elva liter. Ja, elva liter. Måste vart lite väck i tankarna.
 
Ska ut och njuta av eftermiddagssolen nu på altanen.
Och i morgon ska ni få lite uppdatering om all denna väntan. Jag undrar nog mer än ni dock. 
 
Så länge – ha en fin kväll. Kram, puss & fred. 
 


Kommentarer
Linn

Förundras över hur lite du verkar äta. (Kan ju omöjligt veta hur mycket/ofta du äter, så kanske inte har rätt att påpeka detta, men av det man ser här på bloggen iaf). Och du ska ändå upp i vikt.
Jag deffar för tillfället, men verkar ändå äta sååå mycket mer än dig ;o

För helt ärligt, portionen på bilden är verkligen minimal...

2013-05-16 @ 21:06:24
URL: http://list.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0