Sol, vän + horoskop.

Att jag mår dåligt är något jag kan handskas med. Men att se andra må dåligt är något jag inte riktigt klarar av. Och precis sådär kanske andra också tänker och det är därför de vill mig väl, just för att det skär i att se någon annan som farit lite illa ut. 
 
Nåja. Superfin dag i solen. Premiäråt lunchen på altanen idag. Lycka. Gräddig köttfärssås + pasta. Lite av en favorit faktiskt. Åkte sedan iväg med fina M, som jag inte träffat sedan vi sågs i Shanghai. Spenderade några timmar i solen. Stackars små kinder säger jag bara. Inte så vana vid solljus verkar det som. Röda + fräkniga.
 
 
Dagens Horoskop: En del av de saker du påbörjar nu kommer förmodligen att påverka ditt liv för en tid framöver och därför är detta en idealisk tid för en positiv nystart. 
För tillfället verkar det som om du är med inflytesrik än förut i ditt sätt att agera vilket kan hjälpa dig att med lätthet dela dina ambitioner med andra som står dig nära.
 
Ursäkta, men vad i helvete? Samma visa varje dag. Som handen i handsken.
 
Ska knapra kvällis nu. Ha en fin kväll. Kram och Puss. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0