Sommavindar.

Är det alltså såhär det känns att vara helt ledig från jobb? Trött och utsliten alltså. haha. Har haft en fin, sista dag på jobbet i allafall. Tokmycket att göra trots att det var student och grejer. 
Tack och lov att jag slutade i "okej" tid för lunch i allafall. Hade aldrig hunnit äta på jobbet. Men nu mina vänner. Nu kommer jag kunna sitta ner i flera timmar och äta alla mina måltider om jag så vill. Rätt skönt att slippa den stressen. För är det något som stört mig så är det verkligen det. Men det har ni nog förstått vid det här laget.. 
 
Mötte upp mamma och syster för lunch på stan efter jobbet. Och efter det åkte jag iväg och firade lite studenter. Åh, vilken underbar känsla det var med studenten. Underbar dag. Tänk att det redan har gått två jäkla år sedan dess. 
 
 
Slappkväll väntar. Bunkrat upp med räkor och gott bröd inför kvällen. Kavlitetstid med min lilla familj. Uppskattas lika mycket varje gång! I morgon blir det Tjörn och förhoppningvis premiärsegling. Får passa på att utnyttja sommaren så mycket jag bara kan nu.. lite sorgligt sådär kan tyckas. Men hey, det kommer ju fler somrar? Inte sant?
Och samtidigt kanske jag inte hade haft ork till en sommar. Hade bara blivit besviken – igen. Besviken över att inte "kunna" utnyttja den som jag hade velat, om ni förstår. 
 
Fick frågan om jag kunde skriva lite "sjukdomshistoria". Intressant eller ej? 
 
Vad har ni för fredagsplaner? Kram.


Kommentarer
Elin

Haha, livet som ledig gör en trött. Så en, som vanligt, lugn fredag. Dumt att bli ännu tröttare ju ;)
Låter för övrigt som en härlig helg du har framför dig! Och sjukdomshistoria, ja de skulle vara intressant :)

Svar: Förbannat trött också ;) Kollar du let´s dance kanske ? :D
Ja, ska nog knåpa ihop ett litet inlägg om det :)
Cecilia

2013-05-31 @ 19:56:47
Elin

Haha, kollar massa strunt på datorn ;) dudå? :)

Svar: Pendlar mellan att packa och slökolla let´s dance ;) Lagom roande!
Cecilia

2013-05-31 @ 20:23:39
Elin

Tv:n som sällskap är ju det bästa som finns! :) hänger på instagram oxå, sååååklart!

Svar: Nästbästa om jag får be. Colan tar förstaplatsen ;)
Cecilia

2013-05-31 @ 20:27:23
Elin

SÅKLART!!!! Det är alltid det bästa! En kall cola i burk, finns inget godare! Sen jordgubbar och vattenmelon till det! Mmmmm! Åt jazzäpplen idag också, höll på att dö så gott var det. Känner att hungern tar över min kropp när jag pratar om det. Plus att jag har cola i kylen OCH vattenmelon!!!!!
Men det är grötfrulle imorn för att ge kroppen vad den vill ha innan ett backintervallpass!
Jag tycker nog att du ska slå på stort med en lyxfrulle imorgon, med allt vad det innebär! (För mig är det jordgubbar, vattenmelon, glutenfritt knäckebröd och jazzäpple. Lätt att göra mig nöjd!)

2013-05-31 @ 22:23:13
Helene

Det vore väldigt intressant tycker jag. Din historia alltså :)

2013-06-01 @ 11:14:06
URL: http://helenesoderberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0