Tjugoförsta Maj.

När man plötsligt får en hyfsat god natts sömn. Lycka. Dessvärre brukar jag nästan vara tröttare de dagar då jag sovit gott jämfört med när jag sovit rätt kasst. 
Hur som. Godmorgon vänner och godmorgon tisdag. Är ledig idag. Skönt. Ska fördriva tiden med att åka in till Göteborg. Tur för mig att jag har lyckats komma på min kod till kortet igen med andra ord.. Men det tog sig tid! Haha. 
 
Den här veckan får jag förmodligen veta också. Idag, i morgon eller på fredag. Don´t know. Men jag hoppas på att ha någorlunda koll av veckans slut i allafall. 
Grejen är den att jag under lång tid faktiskt har funderat på någon form av professionell hjälp. Men jag har liksom inte fått tummen ur att föreslå det. Jag har tänkt "En dag till..", "I morgon börjar jag på riktigt..", "Jag mår ju rätt bra..". Undanflykter, undanflykter. Så när förslaget väl kom från någon annan kände jag mig extra motiverad på något vis, då det redan fanns i tankarna. 
 
Tisdagsfrukost. 

Vill äta frukost ute på altanen ute i sommarstugan – nu. Vill ha sol, bad och åka ut och fiska. Jag vill plocka jordgubbar och äta tills jag mår illa. Jag vill gå långa fotopromenader längs havet och jag vill åka ut till okända öar och övernatta med båten. 
Det är den tjugoförsta Maj (jesus, en månad sedan min födelsedag var) och snart kanske jag kan få ta del av allt det där. Fast bara kanske. 
 
Nu ska jag äta upp frullen och sedan hoppas på tåget! Hörs ikväll. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0