Törnrosa

Jag maler på.
Både här, på bloggen och hemma. Inte mycket nytt att komma med kan jag känna. Känns som jag hamnat i en bubbla. Men när väntan är över så lär den spräckas, rätt rejält! 
Det är det börjar. Men tills dess.. tja.. hej-jag-jobbar-äter-och-sover. Inget nytt. Samma. Alltid. 
 
Så vad säger ni? Ni kan väl vara snälla och väcka mig när denna resan är över? När jag har goa, fräkniga kinder, spralliga ben och livfulla ögon igen. Det hade jag uppskattat! 
 
Och om ni har tröttat på att läsa om att jag jobbar, äter och sover. Ja, då får ni gärna komma med lite önskemål på vad ni vill läsa. Och om inte; då får ni stå ut! (hähä). 
 
Ta mig tillbaka eller ta mig framåt.
 
Som jag sa. Nu frukost. Efter det jobb. Sedan hem och äta, träffa en vän och sen sova. 
 
Hej livet. Snart ses vi igen! (Eller det är kanske detta som kallas liv.. med lite ork bara så... )
 
Ha en fin Torsdag mina fina. Kram från mig. 
 


Kommentarer
helene

Har du fått ditt besked? Det är jag nyfiken på! :) Fast förstod inte riktigt vad det var för besked, ett läkarbesked? Hur går Kbtn? Har du fortsatt med den?

Det skulle vara intressant att veta mer om ditt jobb också, kanske arbetskamrater. Fast förstår om du inte kan skriva så ingående om det...

2013-05-16 @ 09:45:47
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
juliajensen.se

Cecilia, glöm inte att det är du som måste göra jobbet oavsett om du får hjälp eller inte. Ingen kan göra det åt dig bara för att du är under behandling.

Du kämpar säkert på så gott du kan, men vänta inte in behandlingen, för som du själv har sagt tidigare - det du gör nu hemma, det slipper du göra senare.

Vill du detta tillräckligt, så går det!! Glöm aldrig det, att VILL du, så KAN du.

kram! <3

2013-05-16 @ 10:11:28
URL: http://juliajensen.se/
Anna

Vilket fint foto!!
Ja ibland är livet ganska så vanligt. Man får försöka ta vara på små saker som man ändå gör en glad. Hoppas du får en bra dag! Man får vara glad att man bor i ett fredligt land utan krig och att vårsolen är på gång :)

Svar: Tack! Där mådde jag fint. :) Helt rätt inställning. Man ska vara tacksam för så mycket man bara kan! :) Och idag är jag extra glad för VÄRMEN. Äntligen :) Hoppas din dag är/blir fin. Kram!
Cecilia

2013-05-16 @ 12:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0