Två nyheter i skafferiet.

Det krävs något som verkligen lockar för att jag ska byta och variera. Och med dessa två nyheter i skafferiet så var en ny frukostvariant given. Tycker om nyheter, som ni vet. Nåja, nyheter för mig åtminstånde. Har bara smakat mandelmjölk någon enstaka gång tidigare. Då har jag bara druckit det rätt upp och ned, vilket inte var speciellt gott. (Är ingen mjölkmänniska..) Mjölk + flingor, visst.. men att bara dricka det som det är fungerar inte riktigt för mig.
 
Söt mandelmjölk, dubbel dos choklad.. kalasgod start på dagen. Kan ni gissa vad jag vevade ihop?
 
 
Dags att kicka igång dagen. 
Ha en bra dag. Kram.


Kommentarer
Anonym

Var har du köpt sirapen?! Ser gott ut! Mandelmjölk är nom!

2013-05-22 @ 23:11:49
URL: http://motfrihet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0