Uppmuntran.

Stress, stress, stress på jobbet. 
Kom hem grinig, hungrig och totalt matt
 
Men tydligen var det någon som visste hur man muntrar upp mig. <3
 
Hur fina?
 
Plus en gammeldags, vit lampa med en skärm som matchade korgarna. Och det fina hjärtat ska jag fylla med härliga foton. Foton som man mår bra av att titta på! Den ska få hedersplatsen. 
 
Ska njuta av eftermiddagssolen på baksidan med kall saft och en bra tidning. Och ikväll kommer syster hem igen. Jesus vad en vecka susar förbi fort. Vilket är bra. Det ger mig lite hopp om att livet snart är tillbaka hos mig igen. 
Hoppas ni får en fin kväll. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0