Smultron med mjölk.

Godmorgon Torsdag.
 
Oj, vad veckorna går. Och i detta läget tycker jag att det är bra. Har en del att se fram emot som jag vill ska inträffa nu, nu och nu! Allt från konserter, småtripper nedåt i landet, advent och till sist en veckas resa över nyår. Jag har inget tålamod, för er som missat det. Haha. Är en rätt ivrig person! På gott och ont får jag säga.
 
Precis ätit äggfrukost. Är det okej att redan sova frukost? Haha. Nä. Ska åka iväg och luncha med lilla E innan det blir en sväng till Göteborg senare. Sen får jag hoppas på att det redan är kväll så jag kan somna gott. Har vaknat varje timma i natt. Olika anledningar men fortfarande djävulskt frustrerande.
 
Hittade en söt lite skylt med.
Ha en bra torsdag. Kram, puss och kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0