Godkväller.

Godkväll.
 
Satan vad saker och ting kan förändras snabbt.
Allt och alla förändras.
 
Även jag och du. Men så finns det alltid de saker som består.
Kanske jag och kanske du – för någon?
 
Har haft en bra dag. Återförenats med vänner och fortsatt fixa här hemma. Ätit söndagsmat och börjat packa. En vecka kvar hemma, som knappt kommer att spenderas hemma. Hit och dit och jag tror att det kommer bli bra. 
 
Lunchmat. Lite av varje. Gott och blandat. 
 

"Om du inte vet vart du ska, spelar det ingen roll vilken väg du tar" 
Tur för mig att jag börjar hitta den där jäkla vägen nu då. Den har vart gömd lite länge. 
Med de orden säger jag godnatt för idag. Kram på er. 
 
 


Kommentarer
anonym

Vad ska du göra för skoj den kommande veckan:)?

Svar: Åka runt lite å träffa olika vänner. :)
Cecilia

2013-10-27 @ 21:16:22
Elin

Åh, känns verkligen som att tiden hemma gör dig gott :)

Och lunchen. Gott och blandat är oftast det godaste! Det där ser himla mumsigt ut!! :)

2013-10-28 @ 00:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0