Regnbåge

 
Hej.
 
Saker jag vill göra/se innan jag dör:
– Sätta mig i en bil/tåg/buss och dra iväg till okänd destination på obestämd tid.
   (Måste bara bli lite mer spontan först)
– Bli grym på något instrument.
Se norrsken. Blir nästa sommar det. 
Träffa en finfin man. 
 
Saker jag ville göra, men som jag redan gjort:
Hoppa fallskärm/bungyjump
– Simmat med rosa (!!!) delfiner.
– Sett Grand Canyon i solnedgång.
– Åkt på road trip i U.S.A
– Åka till New York.
– Gå på konsert på (i?) Hollywood Bowl.
 
Lite strunt bara. Har börjat drömma nya drömmar om livet. Tror att det är viktigt att ha något "att komma ut till". Och ja, det lutar mot att en flytt hade vart nyttigt för mig. Hädanefter vill jag klara mig själv, utan kryckor som stöd. Vill stå på egna ben och fatta egna beslut. Krävs dock lite övning för det där. Men skam den som ger sig.
Drog i lite lila färg i topparna också. Blir nöjd, faktiskt! Som en egen liten regnbåge på min axlar. Behövs idag. För här är det bara regn och rusk. Blir en slappesöndag. Men nu äre glasstajm.
Ha en bra söndag. Kram
 
 


Kommentarer
Nini

Åhh kan du inte göra ett inlägg med vilket smink du använder och hur du sminkar dig du har sån jäkla fin sminkning här!! jag dör typ vill pröva det själv :D PS. du är så jäkla söt och som jag sa förut du är grym fin i rosa hår :D

kram på dig hoppas du har haft en bra dag :D

Svar: Det ska vi väl också kunna ordna!! ;) Tusen tack!
Cecilia

2013-10-13 @ 18:42:25
Elin

Tänk så mkt man vill göra innan man dör ;) Men din "lista" ser mkt bra ut tycker jag! Och det där med att träffa en man... Det är alltid lättare sagt än gjort tyvärr ;)

Och just det, här hos mig är det bra! Lite molnigt just nu tyvärr men det är väl bara att härda ut :) haha

2013-10-13 @ 19:17:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0