En liten sommarlista.

Sammanfattning av sommaren!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Vart inlagd. 
Vilka länder besökte du? Sverige, och Sverige..
Är det något du saknade under sommaren 2013 som du vill ha sommaren 2014? Haha, en hel del saker! Vad sägs om lite mer frihet kanske?  

Vilket datum från sommaren 2013 kommer du alltid att minnas? 
10 Juni och 31 Augusti. Hat och kärlek!
Största misstaget? Tvärtom, ser denna sommaren som en lyckad sak. Men allt är relativt och ja, visst har jag gjort en del stora misstag. Men; Gör om, gör rätt!
Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadat mig, nej.. sjuk ja. Men snart friskare än någonsin!

Bästa köpet? Haha. Det enda jag har kunnat lägga pengar på är pyssel och snus. Satan vilken shoppingabsitnens jag har. 
Sommarens väder? Bättre än väntat. Har varit en fin sommar ju!
Vad spenderade du mest pengar på? Pyssel, utan tvekan. Gått åt en och annan tusenlapp. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, alltså.. jag förvånar och gör mig själv glad varenda dag! Lika väl som jag kan göra mig glad, kan jag göra mig själv ledsen. 
Sommarens låt? Because we can. Funkar i alla lägen!
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Överlag ledsnare. Väldigt mycket mer ledsen till och med.

Vad önskar du att du gjort mer? Det vågar jag tyvärr inte yttra mig om. 
Vad önskar du att du gjort mindre? Ångrat mig.
Hur tillbringade du midsommarafton? Med krans i håret, sill & potatis och tja.. inte så mycket mer! 


Sommarens favoritprogram på tv? Sommaren är reprisernas högtid. Men i så fall DH. 
Böcker du läst den här sommaren? Äta allt (En väldigt bra bok) och en om Utöja. 
Största musikaliska upptäckten denna sommar? Att jag är knäsvag för piano. 

Något du önskade dig men inte fick? Det vet jag inte riktigt än. Håller fortfarande tummarna!
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Flyttade hit faktiskt! Jobbade in i det sista. 

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Beror på hur man ser det faktiskt. Hade ju vart lite härligare att spendera sommaren på ett annat ställe än här. Men med tanke på omständigheterna, så nej! Har fått in en hel del ljus och energi runt mig. 
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? (hahah) Mjukisar. Jesus vad slapp jag varit.
Sommarens hetaste? När jag var tvungen att ta fem kallduschar om dagen för att det var för vamt? Haha.
Sommarens bästa tillfälle? Oj. Får man bara välja ett? Synd för er att jag tänker hålla det för mig själv ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0