Fredag den trettonde

Hej

Sitter på tåget hem nu. Inte vart hemma i huset på snart fjorton (?) veckor. Kommer kännas himla konstigt tror jag. Eller nej - jag vet

Haft en stressig förmiddag. Möte, packning och matlagning. Lagade crêpes. Och det tog sin lilla tid! Men gott, det blev det. 

Får se vad jag roar mig med i helgen. Lätt att fly undan allt genom att tvinga sig själv till att hela tiden sysselsätta sig. Ska försöka att mest vara. Ta in och ta del av allt. 

Fredag den trettonde idag. Bådar inte gott. Brukar vara en otursfågel. Hoppas det inte är min tur att råka illa ut idag. Hade vart skönt att slippa!!

En mysig helg med familjen och vänner väntar. Hoppas ni får en bra fredag. Kram 


Kommentarer
anonym

Lycka till:) bestäm dig för hur du vill att helgen ska bli!

Svar: Tack. Ska verkligen försöka. :)
Cecilia

2013-09-13 @ 21:48:50
Emma

Ha en bra helg! Och lycka till! Jag hoppas att allt går bra.

2013-09-14 @ 12:11:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0