20 November

Godmorgon!
 
Tänk vad fort man kan få nya vanor. Ibland räcker det med att göra samma sak om och om igen några få gånger för att få in ett nytänkt. Det man gjorde igår, blir lättare idag! Så är det för mig. Men samtidigt kan ett litet sedsteg få mig att tappa greppet totalt. Små, små triggers! Oskyldiga till en början och kan tyckas vara obetydliga. Men jag tror att det är viktigt att vara jäkligt uppmärksam. 
 
Jag har fått in väldigt mycket nytänk det senaste. Har också fått höra från flera håll under tiden att jag varit hemma att jag blivit en helt ny person. Och det kanske jag har. Jag fokuserar oftare på de små delarna istället för att se helheten. Och ser man på just helheten så kan nog även jag se en jäkla skillnad! Bättre att fokusera på de framsteg man gjort istället på småtabbar. 
 
Frukost i magen. Någon undra vilket té jag drack. Det är ett chokladté från Yogité! 
 
Nu ska jag snart iväg på en liten konsert. Hemlösa barn som har satt ihop något fint.
Ha en bra onsdag. Kram till er.
 
 


Kommentarer
Elaine - Fotograf & Modell

Fina bilder :)

2013-11-20 @ 13:17:08
URL: http://capricore.blogg.se
Thej

Fan vad klokt! Blir det Gbg snart snyggo? :)

Svar: Inte planerat. Men jag kan ta mig in snart för en liten träff med dig? :)
Cecilia

2013-11-20 @ 20:53:54
URL: http://jenniferevelina.blogg.se
Jen

Vore super :D

2013-11-21 @ 15:32:59
URL: http://jenniferevelina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0