14 November.

Godkväll.
 
Man är pigg när man ska sova och trött när man vill vara pigg.
Lottaproblem det där. Har gäspat mig igenom den här dagen. Liksom alla andra dagar den här veckan. Har väl flängt fram och tillbaka lite mycket. Varberg, Alingsås, Halmstad, Varberg, Tjörn, Alingsås...Tja. Kanske inte förens nu jag har hunnit landa ordentligt. Totalt dödstrött
 
Det kommer att finnas dagar då fel sida av mig talar.
Det kommer att finnas dagar då man känner att att man inte orkar mer.
Det kommer att finnas dagar då du behöver vara den "starka" när de andra gör tvärtom.
Det kommer att finnas dagar då du gör misstag.
Det kommer att finnas dagar då du undrar vad du gett dig in på.
Det kommer att finnas dagar med bakslag.
 
Men vet ni vad det viktigaste är? Att aldrig, aldrig släppa ögonen från målet. Det är okej att göra misstag – bara man lär sig av dem och gör rätt nästa gång. Livet är inte felfritt. Inte du heller. Och definitivt inte jag heller för den delen. Gör om och gör rätt. Det är bara du som kan göra jobbet! Och det går om man vill. 
 
En snäll våg. 
 
Nyss ätit skinksås med ris. Favorit sedan skolan! Med massa ärtor så blir det en himmelsk röra. Haft en bra dag! Lunchat med vänner och spenderat lite tid i affärer.
Nu är det soffan för mig som gäller. Något annat orkar jag inte med. Ha en bra kväll.
Kram till er. 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Alltså, att lite ord då och då kan ge mig ny kraft är helt galet. TACK, du påminner mig om att fortsätta mot målet och verkar vara en så himla fin person! :)

Svar: Tack snälla!! :) Ta hand om dig. Ha en bra helg. Kram!
Cecilia

2013-11-14 @ 20:07:36
Camia

Vilken härlig våg! Misstag gör man heeela tiden och ibland gör man samma misstag fleeera gånger, innan man lär sig :)

2013-11-15 @ 10:03:44
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0