22 November

Godmorgon Fredag!
 
Sovit gott men var uppe tidigt. Packat och äter nu frukost. Det blir en helg längst ner i landet för mig. Minst sagt mysigt. Lilla bloggen får vara lite tom tills på söndag då jag kommer hem. 
Utmanande men kul att åka iväg. Varje dag blir lite av en utmaning. Men med rätt sällskap så orkar man på något sätt inte bry sig. Go with the flow. 
 
Hoppas ni får en mysig helg ni med. Hörs snart. Och om ni vill så kan ni alltid kika vad jag har för mig på instagram osv. Ceciliarosell heter jag där.
 
 
Dags att göra sig i ordning. Och föresten. Jag har namnsdag idag. Haha grattis till lilla Cissi!
Kram och kram.
 


Kommentarer
Lova

Längst ner i Sverige , där bor ju jag, ska du till Ystad? ;D härligt att se hur långt du kommit på 1 år, förra gången jag kommenterade skrev jag från kanada , remember? oavsett ytterligare en anledning till att faktiskt inse att jag ligger efter eller hur ;) ! Ha en skön helg, kram

2013-11-22 @ 19:36:05
Kattis

Grattis!
Och hoppas du får en toppen helg!!!

2013-11-22 @ 21:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0