En bild säger mer än tusen ord.

Hej vänner. Och hej fredag.
 
Haft en bra dag. Åkte in och spenderade förmiddagen i Göteborg. Sushilunch och lite spring i affärer. 
Låter bilder tala idag. Hoppas det räcker. Och ha en bra fredag. Själv kör jag på en slappekväll med idol, fotboll och varma mackor. Helt okej för min del!
 
Nåväl, lite bilder från de senaste veckorna.
 
       Bild ett: Mysig lunch hos grannen (nåja, made by me) ;) Lax, sås och couscous!
       Bild två: Morgonté med fina ord.
 
        Bild tre: Lilla jag.
        Bild fyra: Min sovbuddy.
 
        Bild fem: Utsikt över Klädesholmen. Fina Tjörn.
        Bild sex: Lånade en väns ena öga. Crazy eeeye.
 
        Bild sju: Två portioner av hemmalagade pannbiffar med gräddsås och stekt lök.
        Bild åtta: Skinksås med ris, ärtor och sharon. 
 
Puss, kram och puss till er. 
 
 
 


Kommentarer
Nini

DEn där skinksåsen såg god ut vad är receptet på den och kan man ha den till pasta?

Svar: Såklart man kan ha den till pasta :) Kan slänga upp recept. :)
Cecilia

2013-11-16 @ 14:06:48
Hanna

Cirkellinser! :D

2013-11-22 @ 21:10:56
URL: http://randigaprickar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0