Lunch!

Hej vänner!!

Har haft en väldigt bra dag idag hittils. Och än är den inte slut. Vaknade kring halv åtta och drog oss mot frukosten. Älskar hotellfrukost. Men det gör nog alla. Trots att det inte är klassisk, svensk frukost så är det fortfarande väldigt gott. Försöker äta så "svenskt" som möjligt. Med flingor, mackor och frukost. Gott gott! 

Sedan bar det av till ett annat shoppingställe här i Shangai. Fick med mig tre par skor, en keps, mobilsaker och några småväskor tillbaka. Hann även med en snabb lunch där. Det är stökigt att äta lunch på vissa ställen här. Mängder med folk, varmt, konstig mat (men god!!) och jäkligt mycket ljud. But I like it. Älskar att mina "heliga stunder"
är borta. Mat är energi. 

Dagens lunch 

En udda kombo. "Köttfärslimpa", "köttbulle", ägg/tomat och ris. Men jag tycker om udda saker. 

Ikväll blir det cirkus. Hoppas ni har det bra hemma och förlåt för röriga inlägg. Puss och kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0