En sådan dag.

Hjärtat är det enda instrument som kan krossas men ändå ticka vidare.
 
Det skulle bli den bästa helgen på länge...
....tji fick jag.
 
Hemma igen. Trött efter en halvtimmas sömn inatt. Tåg i flera timmar och en hjärna som inte riktigt hänger med idag. Precis ätit en jäkla massa tacopaj och känner för att somna i hundra år och vakna som Törnrosa gjorde. Och med de drömmarna säger jag tack och hej tills i morgon. 
 
 
Fram och tillbaka. Men vet ni; Det som inte dödar gör en starkare.
Kram.
 


Kommentarer
Sanna

Vad hände i helgen? Varför blev den inte bra? :( tråkigt att höra!! Men håll i, ge inte upp :) massor av kramar till dig sötnos!

2013-11-24 @ 19:38:12
Kattis

Kram!!!

2013-11-24 @ 21:30:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0