26 November.

Hej och godkväll.
 
Inte så mycket att komma med idag mer än att jag har haft en mysig dag. Och att jag är trött som en gnu då. Vet inte riktigt vart denna plötsliga trötthet har kommit från. Kanske börjar jag bli sjuk. Eller så behöver jag bara lite extra vila och sömn just nu. Simple as that! 
 
Langar en tänkvärd bild istället medans brödet står i ugnen och doftar ljuvligt.
Några skivor nybakat bröd med stark ost samt en kopp chokladté får avsluta den här dagen. 
 
 
Kram till er. 
 


Kommentarer
Elin

Vila och nybakat bröd låter som den bästa medicinen mot trötthet :)

Svar: Blev trött av matkoman. ;) Haha
Cecilia

2013-11-26 @ 23:49:42
Camia

Doften av nybakt bröd, härligt!

Svar: Det smakade dessutom toppen :)
Cecilia

2013-11-27 @ 09:44:18
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
Rund är också en form!

Låter som en bra avslutning på kvällen!

2013-11-27 @ 11:48:36
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Svea

Din blogg är verkligen inspirererande! Den ger mig hopp, tack!

Svar: Det blev jag glad av att höra! Kämpa på. :) Kram!
Cecilia

2013-11-27 @ 16:26:09
URL: http://Vagasagahejda.blogg.se
Anonym

Hejsan, tänkte börja med att säga att jag älskar din blogg! Den känns ärlig och är väldigt inspirerande!
Jag har även några frågor som jag undrar om du kunde svara på om/när du har tid och lust. Det är lite om behandlingen på capio... Hur den ser ut. Får man olika matschemat eller hur ser det ut med det? Får man en målvikt och vägs man under behandlingen, får man i så fall beta vad man väger eller inte? Har man själv mycket att säga till om vad gäller hur behandlingen ska se ut? Vad gör man om dagarna, vad fokuserar man på i samtal osv. Får man vara ute och hur mycket i så fall? Vad tycker du om konceptet? Är behandlarna bra och så? Är det någon tid på hur länge man får/ska/birde/måste vara där?
Ja det var väl det i första hand som jag tänkte på... Kram :)

Svar: Har svarat i ett inlägg. :)
Cecilia

2013-11-27 @ 17:14:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0